Bütün xəbərlər
15 yanvar, 17:34

Cizgi filmləri uşaqların müxtəlif sahələrdə inkişafına müsbət təsir göstərən mühüm vasitələrdən biridir. Onlar uşaqların kəşf etmək və müşahidə bacarıqlarını inkişaf etdirmək, fəallaşmalarını təmin etmək, sağlamlıqlarına müsbət təsir göstərmək və mənəvi dəyərləri aşılamaq kimi çoxşaxəli rollar oynayır.  

Birinci növbədə, cizgi filmləri uşaqların kəşf etmə və müşahidə qabiliyyətlərinin inkişafına töhfə verir. Hər bir cizgi filmi personajının arxasında reallığa əsaslanan mesaj və niyyət gizlidir. Bu, uşaqların xəyali dünya vasitəsilə real həyatı öyrənmək marağını artırır.  

Cizgi filmləri, eyni zamanda, uşaqların fəallaşmasına və tədqiqatçılıq bacarıqlarının inkişafına müsbət təsir göstərir. Araşdırmaçı, aktiv və ağıllı personajları izləyən uşaqlar onlara bənzəmək istəyir və onların davranışlarını təqlid edirlər. Bu proses uşaqların şüuruna və davranışlarına təsirsiz ötüşmür.  

Sağlamlıq baxımından da cizgi filmlərinin rolu əhəmiyyətlidir. Gülüşün insan sağlamlığı üçün faydalı olduğunu nəzərə alsaq, əyləncəli cizgi film personajları uşaqların gülərək daha sağlam həyat sürmələrinə kömək edir. Bununla yanaşı, idmanla məşğul olan personajlar uşaqları fiziki aktivliyə təşviq edir.  

Vizual öyrənmə və rəng tanıma sahəsində də cizgi filmlərinin təsiri danılmazdır. Uşaqlar gördükləri vizual elementlər vasitəsilə müxtəlif məlumatları daha yaxşı mənimsəyir, rənglər arasındakı fərqləri anlayır və onları gündəlik həyatlarında tətbiq etməyi öyrənirlər.  

Cizgi filmləri uşaqlara ailə və dostluq dəyərlərini də aşılayır. Ədalətli, sadiq və mehriban personajları izləyən uşaqlar onların davranışlarını mənimsəyərək daha yaxşı münasibətlər qururlar.  

Bundan əlavə, cizgi filmləri uşaqların düzgün nitq və kommunikasiya bacarıqlarını formalaşdırır. Xarici dillərdə cizgi filmlərinə baxmaq uşaqların erkən yaşlarda yeni dilləri mənimsəməsinə dəstək ola bilər. Lakin burada ana dilinin prioritet olması vacibdir.  

Valideynlər və tərbiyəçilər uşaqların cizgi filmlərindən düzgün faydalanması üçün nəzarət etməlidir. "Uşaqlar nə izləyir?", "Necə izləyir?" və "Nə qədər vaxt sərf edirlər?" kimi suallara diqqət yetirmək vacibdir. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlar üçün cizgi filmlərinə baxmaq gün ərzində müəyyən vaxt çərçivəsində məhdudlaşdırılmalı, beləliklə, onların faydalı keyfiyyətlər qazanması təmin edilməlidir.  

Cizgi filmlərinin uşaqların inkişafına göstərdiyi müsbət təsirləri nəzərə alaraq, onları düzgün seçmək və izləmə prosesini nəzarətdə saxlamaq həm valideynlər, həm də tərbiyəçilər üçün vacib məsuliyyətdir.

Mənbə: Aliyeva V. (2024). The role of animated films in the development of pre-school children. Journal of Preschool and Primary Education, Vol. 249, Issue IV, pp. 69-77

Xəbər lenti

4 fevral, 18:55

2032-ci ildə Yerə dəyə biləcək asteroid kəşf olunub 

4 fevral, 17:44

Uşaqlar rol-modellərini necə seçirlər?

4 fevral, 17:40

Uşaqları ekran qarşısından uzaqlaşdırmaq üçün “meşə məktəbləri” yanaşması 

4 fevral, 17:33

Ümumi təhsil müssisələrində fəaliyyət göstərən metodistlərlə görüş keçirilib

4 fevral, 17:21

Şirvan-Salyan regionunda 4 məktəb üçün yeni bina tikilir 

4 fevral, 17:17

Süni intellekt fundamental fizikada inqilab edə bilər

4 fevral, 16:51

Doktorantura birpilləli olarsa, elm daha da gəncləşəcək - Mütəxəssis

4 fevral, 16:36

“Post-it” pedaqogikası 

4 fevral, 16:31

Liderlik qabiliyyətinin inkişafı şagirdlərin sosial-ictimai həyatına necə təsir edir?

4 fevral, 16:05

Məşğulluq imkanlarını artırmaq üçün tələbələrin ehtiyacı olan 5 bacarıq

4 fevral, 15:48

Nəzakət Mehdiyeva: Müəllim üçün ən yaxşı öyrənmə metodu “dərsin qeybətini etmək”dir

4 fevral, 15:43

Arxeoloqlar 1300 illik artefakt tapıblar 

4 fevral, 15:40

Mikroplastiklər yediyimiz qidalarda, içdiyimiz suda, hətta aldığımız havada mövcuddur - TƏDQİQAT

4 fevral, 15:03

Məktəblərdə davranış problemlərinin həllində cərimələr rol oynaya bilər?

4 fevral, 14:53

Şagirdlər üçün fövqəladə hallarla bağlı təlimlər keçirilib

4 fevral, 14:48

Hərbi xidmətini intellektual qabiliyyətli bölmələrdə keçirmək istəyənlərin nəzərinə!

4 fevral, 14:40

Summativ və formativ qiymətləndirmə sistemləri arasındakı əsas fərq nədir?

4 fevral, 14:36

Fizikanın tədrisində yeni təhsil texnologiyalarından istifadə

4 fevral, 14:09

Prezident “Vətən” İdman Liseyində yaradılan şəraitlə tanış olub

4 fevral, 14:07

Doktorant və dissertantlar üçün növbəti seminar keçirilib

Şərhlər (0)

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2024 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.