Bütün xəbərlər
18 avqust, 12:42

ABŞ məktəblərində süni intellektin (Sİ) istifadəsi artıq geniş miqyas alır. “ChatGPT”nin təqdimatından bəri şagirdlər yazı işlərində, test hazırlığında, fərdi öyrənmə planlarında bu texnologiyadan yararlanmağa başlayıblar. Əgər əvvəllər Sİ-dən istifadə yalnız məqalələrin birbaşa köçürülməsi ilə məhdudlaşırdısa, indi şagirdlər müxtəlif proqramların cavablarını birləşdirir, hətta yazılara səhvlər əlavə etməklə plagiat yoxlama sistemlərini aldatmağa çalışırlar.

Müəllimlər də süni intellektdən yararlanır. Məsələn, Kaliforniyada fəaliyyət göstərən müəllim Salli Habberd deyir ki, Sİ ona hər həftə 5-10 saat vaxt qazandırır: “Əgər bütün vaxtımı tapşırıq hazırlamağa və yoxlamağa sərf etsəm, şagirdlərlə canlı ünsiyyət üçün enerjim qalmaz”. Hazırda ABŞ-də 2,5 milyon müəllim tədris prosesində “MagicSchool AI” platformasından istifadə edir.

Bəzi məktəblərdə Sİ texnologiyası artıq dərs mühitinə tam şəkildə inteqrasiya olunub. Mayami məktəblərində “Google”un “Gemini” proqramı dərslərdə tətbiq olunur, şagirdlər tarixi şəxsiyyətlərlə virtual dialoqlar aparır, tapşırıqlara ani rəy alırlar. Ayovada ibtidai məktəblər üçün Sİ əsaslı oxu təlimçisi istifadəyə verilib.

Bununla yanaşı, süni intellektdən istifadənin mənfi nəticələri də müşahidə olunub. Hyustonda bəzi dərs materiallarının keyfiyyətsiz hazırlanması valideyn narazılığına səbəb olub.

ABŞ hökuməti də bu prosesə dəstək verir. Ötən ay “Microsoft” təhsildə Sİ-nin inkişafına 4 milyard dollar ayıracağını açıqlayıb. Bundan əlavə, müəllimlər üçün Nyu-Yorkda “Süni intellekt üzrə Milli Tədris Akademiyası” yaradılacaq. Layihə növbəti 5 ildə ölkə müəllimlərinin 10 faizini əhatə etməyi planlaşdırır.

Ekspertlərin fikrincə, məktəblər balanslı yanaşma tapmalıdır: nə Sİ-ni tam qadağan etmək, nə də şagirdləri yalnız ona alışdırmaq düzgün olar. ABŞ təhsil naziri Migel Kardona qeyd edib ki, “əgər biz dəyişməsək, şagirdlərimiz beynəlxalq miqyasda geri qalacaq”.

Mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, məktəblər indi süni intellektə necə yanaşacaqsa, gələcək nəsillərin bu texnologiyadan asılılıq dərəcəsi də o istiqamətdə formalaşacaq.

Alidə Məmmədova,
III “Maarifçi” tələbə-məzun təcrübə proqramının iştirakçısı

Şərhlər

Xəbər lenti

18 avqust, 14:33

Müəllimlik ixtisaslarının plan yerləri xeyli sayda azaldılıb – ARAŞDIRMA

18 avqust, 14:17

Vuhan Universitetində işıq texnologiyaları üzrə yeni elmi nailiyyət

18 avqust, 14:13

Kollecdən ali təhsilə açılan qapı: Təhsildə “subbakalavr” dövrü

18 avqust, 13:44

Müəllimlər hazırlıqlı olanda məktəblər inkişaf edir, şagird nailiyyətləri artır – Andreas Şleyxer

18 avqust, 13:01

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

18 avqust, 12:40

Süni intellekt saxta məqalələr yazır – koreyalı professor 

18 avqust, 12:24

Lənkəran-Astara regionunda 7 yeni məktəb binası tikilir 

18 avqust, 12:21

Məktəb rəhbərlərinin rolu rəqəmsal təhsildə getdikcə daha vacib olur – UNESCO hesabatı

18 avqust, 12:03

"Yenilənən məktəblər": Zaqatala rayonu O.Rəsulov adına Muğanlı kənd tam orta məktəbi – FOTOLAR

18 avqust, 11:29

DP çərçivəsində doktorantura təhsili alanların üstünlük verdiyi ixtisaslar – SİYAHI

18 avqust, 11:15

Region universitetlərində təhsilə təqaüdlə dəstək: Tələbələrə necə motivasiya verilir?

18 avqust, 10:29

Ali təhsil müəssisələrinə ixtisas seçimi yekunlaşır

18 avqust, 10:06

EATDA və “Elsevier” şirkətinin nümayəndələri arasında görüş keçirilib

18 avqust, 10:05

Daha 3 RFO qalibi Qarabağ Universitetində təhsil alacaq 

18 avqust, 09:45

Azərbaycanda ilk dəfə rezidentlər donuz üzərində əməliyyat apardılar

18 avqust, 09:33

Təhsil alanların emosional reallığı önəmlidir

17 avqust, 12:19

Ekspert: Müəllimlərdən əvvəl onları hazırlayan müəllimlər sertifikasiya olunmalıdır

16 avqust, 12:45

Qarabağ Universiteti “Enactus Azərbaycan” Milli Yarışının qalibi olub

16 avqust, 12:40

“Qafqazinfo” 15 yaşını qeyd edir

Digər xəbərlər

Digər xəbərlər tapılmadı

Search not found

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.