Xəbər lenti

22 aprel, 12:27

Dövlət Proqramı iştirakçısı beynəlxalq arenada uğur qazanıb

22 aprel, 12:19

İnformatika üzrə RFO-nun sınaq imtahanı keçiriləcək

22 aprel, 12:13

Sabahın hava proqnozu açıqlanıb

22 aprel, 12:04

Məktəblilərdən Qarabağın bərpasına dəstək təşəbbüsü

22 aprel, 11:56

Bağçam Valideynlik Forumu keçirilib

22 aprel, 11:50

Nazirin müşaviri: Göstəricilər Azərbaycanda güclü elmi potensialın olduğunu sübut edir

22 aprel, 11:35

Bölgə məktəbliləri sabahın alimlərinə necə çevrilir?

22 aprel, 11:34

Sahib Fərzəliyev: İnşaat sahəsində 100-dən çox tanınmış şirkətlə əməkdaşlıq edirik

22 aprel, 11:31

AzMİU-nun Təbliğat-təşviqat komandası 252 nömrəli məktəb-liseydə görüş keçirib

22 aprel, 11:24

Əbədi sənət karvanı – Vasif Adıgözəlov 90

22 aprel, 11:24

“Bir damla suyun səyahəti” – Su rəsmlərdə və səhnədə

22 aprel, 11:15

ADPU əməkdaşları SDU-da təcrübə mübadiləsində

22 aprel, 11:14

SDU-da yuxarı sinif şagirdləri üçün “Açıq qapı” günləri keçirilir

22 aprel, 11:09

ADPU tələbələri Avrasiya Robot Olimpiadasında qalib olublar

22 aprel, 11:06

Görmə məhdudiyyəti olan uşaqlar üçün STEAM dərsləri necə keçirilməlidir?

22 aprel, 11:00

Sözə baxmayan uşaq, əslində, "məni duy, məni anla" deyir – Psixoloq rəyi

22 aprel, 10:53

““Məktəblilərarası Milli Hakaton” üzrə seçim mərhələsi başlayıb

22 aprel, 10:40

Təhsil idarələrinə təyinat alan yeni müdir müavinləri kimdir?

22 aprel, 10:26

Onlayn təhsil proqramları və pedaqoji yanaşmalar – Azərbaycan və Avropa təcrübəsindən 

22 aprel, 09:51

Təhsil idarələrinə yeni müdir müavinləri təyin olunub

Pedaqoji yazılar

Daha çox göstər
Görmə məhdudiyyəti olan uşaqlar üçün STEAM dərsləri necə keçirilməlidir?
22 aprel, 11:06

Görmə məhdudiyyəti olan uşaqlar üçün STEAM dərsləri necə keçirilməlidir?

Təhsil sahəsində inklüziv yanaşmaların tətbiqi, görmə məhdudiyyəti olan uşaqların daha effektiv şəkildə təhsil almasını təmin edir. Bu çərçivədə, STEAM (Elm, Texnologiya, Mühəndislik, İncəsənət və Riyaziyyat) dərsləri, bu uşaqların potensialını ortaya çıxarmaq və onları təhsildə fəal iştirak etməyə təşviq etmək üçün mühüm bir vasitədir.“Azərbaycan müəllimi” xəbər verir ki, beynəlxalq təcrübələrə nəzər salsaq, müşahidə edə bilərik ki, görmə məhdudiyyəti olan uşaqlar üçün nəzərdə tutulmuş STEAM dərslərinin daha interaktiv və əlçatan olması üçün müxtəlif metod və texnologiyalardan istifadə edirlər. LEGO Brayl Bricks, Brayl əlifbası və audio resurslar kimi innovativ alətlər, uşaqların dərslərə daha fəal şəkildə qoşulmalarına imkan verir. Eyni zamanda, 3D çap və ekran oxuyucular kimi texnologiyalar, dərslərin vizual və sensorial aspektlərini gücləndirərək uşaqların tədrisə marağını artırır.Bundan əlavə, psixoloji dəstək və motivasiya, görmə məhdudiyyəti olan uşaqların özünə inamını artırmaq və onların təhsil prosesində uğurlu inkişaflarını təmin etmək üçün əhəmiyyətli rol oynayır.Qeyd olunan məsələlər haqqında daha geniş məlumatlar və praktik nümunələrlə məqalə ilə tanış ola bilərsiz:

“Məktəblilərarası Milli Hakaton” üzrə Olimpiadanın Seçim Mərhələsi başladı - #CANLI

Yüklənir

“Məktəblilərarası Milli Hakaton” üzrə Olimpiadanın Seçim Mərhələsi başladı - #CANLI

Məktəblilərarası Milli Hakaton” üzrə Olimpiadanın Seçim Mərhələsi başladı - #CANLI #TəhsilTV #EduAz ...

22 aprel, 11:11
Təhsil TV - Canlı yayım

Yüklənir

Təhsil TV - Canlı yayım

22 aprel, 09:45
Bədənimizin 7 ildən bir yenilənməsi: Mif, yoxsa reallıq?

Yüklənir

Bədənimizin 7 ildən bir yenilənməsi: Mif, yoxsa reallıq?

Bədənimizin 7 ildən bir yenilənməsi: Mif, yoxsa reallıq? #TəhsilTV #EduAz #HüceyrəYenilənməsi #İnsanBədəni ...

21 aprel, 20:01
Təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılması dərsləri | Metodika və pedaqogika | DƏRS 23

Yüklənir

Təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılması dərsləri | Metodika və pedaqogika | DƏRS 23

Təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılması dərsləri | Metodika və pedaqogika | DƏRS 23 Təhsil TV-də yayımlanan təhsilverənlərin ...

21 aprel, 19:30

Qəzetin PDF arxivi

Daha çox göstər
19 aprel 2025-ci il, №13 (9119)
21 aprel, 10:49

19 aprel 2025-ci il, №13 (9119)

12 aprel 2025-ci il, №12 (9118)
14 aprel, 10:11

12 aprel 2025-ci il, №12 (9118)

05 aprel 2025-ci il, №11 (9116)
7 aprel, 10:22

05 aprel 2025-ci il, №11 (9116)

15 mart 2025-ci il, №10 (9116)
17 mart, 10:14

15 mart 2025-ci il, №10 (9116)

08 mart 2025-ci il, №09 (9115)
10 mart, 09:50

08 mart 2025-ci il, №09 (9115)

01 mart 2025-ci il, №08 (9114)
3 mart, 12:09

01 mart 2025-ci il, №08 (9114)

22 fevral 2025-ci il, №07 (9113)
24 fevral, 10:31

22 fevral 2025-ci il, №07 (9113)

15 fevral 2025-ci il, №06 (9112)
17 fevral, 09:41

15 fevral 2025-ci il, №06 (9112)

08 fevral 2025-ci il, №05 (9111)
10 fevral, 09:57

08 fevral 2025-ci il, №05 (9111)

01 fevral 2025-ci il, №04 (9110)
3 fevral, 09:50

01 fevral 2025-ci il, №04 (9110)

25 yanvar 2025-ci il, №03 (9109)
27 yanvar, 09:49

25 yanvar 2025-ci il, №03 (9109)

18 yanvar 2025-ci il, №02 (9108)
21 yanvar, 09:49

18 yanvar 2025-ci il, №02 (9108)

11 yanvar 2025-ci il, №01 (9107)
13 yanvar, 11:35

11 yanvar 2025-ci il, №01 (9107)

28 dekabr 2024-cü il, №48 (9106)
28 dekabr, 10:53

28 dekabr 2024-cü il, №48 (9106)

21 dekabr 2024-cü il, №47 (9105)
23 dekabr, 09:27

21 dekabr 2024-cü il, №47 (9105)

Qəzetimizə abunəlik

"Azərbaycan müəllimi" qəzetindən ən son xəbərləri və xüsusi təklifləri əldə etmək üçün abunə olun

2025 © "Azərbaycan müəllimi" qəzeti. Bütün müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə zamanı istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink qoyulmalıdır.